Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle øyle birsey yok cevap yazdigin icin binlerce tsk ederim bu mesaji neden baska yerlere tasima gayretinde bulundunuz anlamadim ben sadece baskalarinda fikrini bilgisini grmek istedigim icin o mesaji attim sizlik kesinlikle birsey yok olmazda