Arkadaşlar birkaç çapulcu yüzünden tüm editörleri karalamayın. Bir kaç editör birşeyler yaptığını sanıyor, fatura bu birkaç editöre kesilmiyor tüm editörlere kesiliyor. Lütfen biraz geniş düşünün. Bir yerde takılıp kalmayın.