bi ara çalışacaktık ama fiyatlarım pahalı geldi sanırım
https://www.r10.net/insan-kaynaklari/...ad-edilir.html
Hocam yukarıdaki konunuzda film başına 5 TL demişsiniz. Biraz değil epey bir pahalı geldi evet. gun de 1 film upload etseniz 30 gunde 30 filmden 150 TL. ben o fiyata eve VDSL2 çektirir kendim upload yaparım değil mi
Mantık ve kriz çerçevesinde çalışmam elbetteki imkansız sizinle.. Kaldı ki bende yapıyorum bu işi ama tek başına belli bir yere kadar ilerliyor işler. O nedenle arkadaş arıyorum.. Ama ilginize teşekkürler