Konu
facebook'u nerden duydunuz?
01-02-2009, 17:50:59
#41
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bizim bi ark. ingilizce diye üye olamıyordu dalga geçiyorduk.girip bi üye olim dedim oldum.