Selamlar
Madem backorder'ı kazanırsak açık artırmaya gidiyor backorder yapmamızın anlamı nedir anlayamadım? Açık artırmayı bekleyelim. En yüksek teklifi verelim alalım. 60 dolar vermemizin mantığını anlayamadım Yani kazanmış olmuyoruz backorder'la. Millete hizmet ediyoruz. Öyle mi?