hayırlı olsun buraya post mu atmıştım ne ?
Teşekkürler
sadece tema ile ilgili konular olsa daha iyi olur. amacının dışına çıkmışsınız. normal foruma dönmüş olay.
Belkide; ilk başta bende öyle düşünmüştüm daha sonradan vazgeçtim,biraz tema sitesi biraz genel forum olarak yaptım Hayırlısı Bakalım