Dities adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
whmcs lisansı 18 $ size 20 TL verdik. ondan fazla ediyor dedim yazılanı düzgün oku whmcs teması aldık başkasından onunda logları var bizi dolandırdı yeni tema diye bizde ödeme yaptık sizden kac lira zarar ettim haddi sınırı yok bide burda konusuyorsun. senle calışcak firmanın vay haline. ayrıca senin zaten her seyde konu acıgından dolayı normaldir yani : ) senin serverları haykliyodun ne oldu vazmı gectin hayklermisin lütfen ?
Sen Meraklanma Yaw İcraatlarımız www.unutmakyok.org de yer Almaktadır Senin Sunucuların Neymiş Yaa 30 Dakika Dayanamazsın