DataTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.Matematiğin Yok Heralde İyi Hesapla Kaç Ettiğini 110 YTL yi Geçiyormu Orası
2. Suspend Attığının Delilini Koy Buraya
3.Whmcs Lisansı Almıştın Madem 1 Aydır 1 Siteyi Niye Yapamadın ve Şimdi Tema Niye Çalıntı Çıktı LineBilşimin Teması ?
Logmu İstiyon Msn de Küfrettiğinin Loglarınımı İstiyon 1 Tane Konu Var Bak Açmışım Görürsün Logu.
whmcs lisansı 18 $ size 20 TL verdik. ondan fazla ediyor dedim yazılanı düzgün oku whmcs teması aldık başkasından onunda logları var bizi dolandırdı yeni tema diye bizde ödeme yaptık sizden kac lira zarar ettim haddi sınırı yok bide burda konusuyorsun. senle calışcak firmanın vay haline. ayrıca senin zaten her seyde konu acıgından dolayı normaldir yani : ) senin serverları haykliyodun ne oldu vazmı gectin hayklermisin lütfen ?