hocam ben bi denedim ufak bi formda ancak ikinci tabloya ekleme yapamadım

<form action="ekle.php" method="post">
<table width="100%" border="1">
  <tr>
    <td width="4%">isim</td>
    <td width="96%"><label>
      <input type="text" name="ad" id="ad" />
    </label></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td><label>
      <input type="checkbox" name="vitrin" id="vitrin" />
    vitrine ekle</label></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>&nbsp;</td>
    <td><label>
      <input type="submit" name="submit" id="submit" value="Submit" />
    </label></td>
  </tr>
</table>




</form>
ekle.php
<?php
include("ayar.php");
$ad=$_POST["ad"];
$vitrin = $_POST["vitrin"]; 

if(($ad=="")){
echo "<center><hl>L&uuml;tfen Boş Alan Bırakmayınız...<br><a href=index.php>Geri D&ouml;n</a>";
}else{
$ekle=mysql_query("insert into tablo1 values('','".$ad."'); ");
if ($vitrin == 1) {
$ekle=mysql_query("insert into tablo2 values('','".$ad."'); ");
}
if($ekle){
echo "Haberler Yazısı Başarıyla Eklenmiştir.<br><a href=index.php>Geri D&ouml;n</a> ";
}else{
echo "Haberler Yazısı Eklenirken Bir Hata Oluştu. L&uuml;tfen Tekrar Deneyiniz.<br><a href=index.php>Geri D&ouml;n</a>";
}

}


?>
böyle bişe yaptım ama olmadı kodlama mantığında yanlış var herhalde