hocam ben bi denedim ufak bi formda ancak ikinci tabloya ekleme yapamadım
<form action="ekle.php" method="post">
<table width="100%" border="1">
<tr>
<td width="4%">isim</td>
<td width="96%"><label>
<input type="text" name="ad" id="ad" />
</label></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td><label>
<input type="checkbox" name="vitrin" id="vitrin" />
vitrine ekle</label></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td><label>
<input type="submit" name="submit" id="submit" value="Submit" />
</label></td>
</tr>
</table>
</form>ekle.php
<?php
include("ayar.php");
$ad=$_POST["ad"];
$vitrin = $_POST["vitrin"];
if(($ad=="")){
echo "<center><hl>Lütfen Boş Alan Bırakmayınız...<br><a href=index.php>Geri Dön</a>";
}else{
$ekle=mysql_query("insert into tablo1 values('','".$ad."'); ");
if ($vitrin == 1) {
$ekle=mysql_query("insert into tablo2 values('','".$ad."'); ");
}
if($ekle){
echo "Haberler Yazısı Başarıyla Eklenmiştir.<br><a href=index.php>Geri Dön</a> ";
}else{
echo "Haberler Yazısı Eklenirken Bir Hata Oluştu. Lütfen Tekrar Deneyiniz.<br><a href=index.php>Geri Dön</a>";
}
}
?>böyle bişe yaptım ama olmadı kodlama mantığında yanlış var herhalde