SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nixcon neden kapatmıştı?

en son, datacenterı aslında kara para aklamak için kurduklarını söylemişlerdi.

bunu kendilerimi söylediler yoksa forumlardan mı okudunuz merak ettim