Merhaba arkadaşlar ilk kez bi şikayet konusu açıyorum bunuda sinirlerim bozuldu diye açıyorum.Biraz önce bir müşteriye burada teklif verdim ve msn üzerinden anlaştık banka bilgilerini verdim.Ödemeyi yarın gececeğini söyledi.Konuyada anlaşılmıştır yazdım.
Biraz sonrada kaç aydır bu işi yapıyorsunuz kaç hostunuz var gibi sorular sormaya başladı.Tabiki anladım başka bir hostcu sorduruyor ve tabiri caizze o kötüdür gel benden al demeye getiriyordu olayı.Nitekimde öyle oldu.Ben parasında değilim işin ayrıca 5 Lira kazanacağım bir hosttu ne zengin eder nede fakir derler ya aynen öyle.

ayrıca müşteri istediği yerden almakta haklıdır ben etik davranmayan hostçuyla ilgileniyorum bu konuda.
Buyrun bir caps bu yazıdan sonrada iyi akşam diledim arkadaşa konuşmayı kestim.