Konu
İsteğe göre iki tabloya kayıt yapmak?
01-02-2009, 00:09:01
#6
ACYN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tamam hocam anladım olayı ben deniyim eğer takılırsam yine yazarım...çok teşekkürler.