Şimdi bu arkadaş r10 üyesiymiş.
Gelmiş bana msn'den msnden ben zaten bu işi yapıyorum krizden dolayı vps arıoyorum diyor. Ve kendisinin 40mbit hattı olduğunu, 2 class ip adresi olduğunu ve bir çok sunucusunun olduğunu sallıyor. Fakat, Aylık / 50 liraya aldığı vps'te anlık 10Mbit hat arıyor. Ve işin en komik yanı vps piyasası 30 lira'ya düşmüşken benim gibi hala eski fiyatlarda ısrar eden birine, sizin gibi çoluk çocuk bu vps piyasasını berbat etti diyor. Ne diyelim Allah insanlara akıl fikir versin, biz gecemizi gündüzümüze katarak çalışırken böyle terbiyesiz insanlar asabımızı bozuyor. Sonuç, kendisine engel basarak aynı duyguyu tatmasını sağladım. Bu konuyu açma amacımda tekrar olarak bu ve bunu gibi şahsıyetlere bilinçli meslektaşlarımın mahal vermemesidir. İlgisinden dolayı herkese teşekkür ederim. İyi akşamlar, iyi çalışmalar.