Arkadaşlar Hayırlı Olsun Okkalı 1 Dava Açıyorum Bakalım Sonuç Neyi Gösterecek Ücreti Yatırılmış Dekontları Elimizde Olan Domainleri Satmak Nasıl Oluyormuş Göreliim r10 Ailesine Teşekkür Ediyorum...