Bu firmalar mümkünse beraber adım atmasın !!!

İçlerinden birtanesi benim canımı fena yaktı. Müşterisini dolandıran firmaları görmek dahi istemiyorum. Nefret ediyorum. Dolandırıcıların bu piyasadan silinmesini diliyorum. Ki dualarım kabul etkili oldu sanırım. Haram para yanlarına kar kalmamış.


Vivax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz linkle ne anlatmaya çalıştığınızı anlayamadım. Neyse..
Doğru bir deyiş "işini adam gibi yapmak". Ama "iş" kısmını sadece pazarlamadan ibaret gören insanlar da var. Kişiliği, insan ilişkilerini, saygıyı unutan insanlar... Bence şu andaki tüm küçük çaplı DC'lar (Mars, Teklan, Radore, DGN vs.vs.) -küçük derken ne demek istediğimi herkes anlamıştır umarım- bazı ortak adımlar atmalılar. Neden? Çünkü bu piyasaya, son kullanıcıya direk hitap eden, ütopik kâr beklentisi olmayan zengin bir firma girerse, hepsini alaşağı edecek.