Verdiğiniz linkle ne anlatmaya çalıştığınızı anlayamadım. Neyse..
Doğru bir deyiş "işini adam gibi yapmak". Ama "iş" kısmını sadece pazarlamadan ibaret gören insanlar da var. Kişiliği, insan ilişkilerini, saygıyı unutan insanlar... Bence şu andaki tüm küçük çaplı DC'lar (Mars, Teklan, Radore, DGN vs.vs.) -küçük derken ne demek istediğimi herkes anlamıştır umarım- bazı ortak adımlar atmalılar. Neden? Çünkü bu piyasaya, son kullanıcıya direk hitap eden, ütopik kâr beklentisi olmayan zengin bir firma girerse, hepsini alaşağı edecek.
Anlayamadığınıza üzüldüm oysaki herkesin anlayabileceği bir dilden yazmaya çalıştım terim kullanmadan..
Saydığınız firmalardan biri yalnız zaten milyon dolarlık yatırım yapıyor bahsettiğiniz hayali firma biran önce çıkmazsa kendini paralasa bile 1-2 senede yetişemez o firmaya..