Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Vivax konu o değil zaten.. İşini adam gibi yapan hiç zarar etmez.. Konu insanların alım gücünü ve Türk insanının hizmete değil paraya önem verdiğini düşünerek piyasayı öldüren 6 ay veya 1 yıl içinde bayrakları çeken firmalar..
https://www.r10.net/datacenter/155233...post1058041952
Verdiğiniz linkle ne anlatmaya çalıştığınızı anlayamadım. Neyse..

Doğru bir deyiş "işini adam gibi yapmak". Ama "iş" kısmını sadece pazarlamadan ibaret gören insanlar da var. Kişiliği, insan ilişkilerini, saygıyı unutan insanlar... Bence şu andaki tüm küçük çaplı DC'lar (Mars, Teklan, Radore, DGN vs.vs.) -küçük derken ne demek istediğimi herkes anlamıştır umarım- bazı ortak adımlar atmalılar. Neden? Çünkü bu piyasaya, son kullanıcıya direk hitap eden, ütopik kâr beklentisi olmayan zengin bir firma girerse, hepsini alaşağı edecek.