Osman Bey Bu altyapıları kurmak işletmek ciddi özveri gerektiriyor.
Bu konudaki mesajınıza katılıyorum.

Yine de fiyatların birazcık daha ucuzlaması gerektiğini düşünüyorum. Merdiven altı dc 'ler artıp piyasa karışır. Karışabilir. Ama herkes yaptığı tercihlerin sonuçlarına katlanır.

Nasıl ki siz tercihinizi yaptınız diğer kullanıcılar da benzeri tercihlerini yapacaklardır.

Düzgün bir altyapı kuran firma biraz daha pahalı olur. Diğer yandan örneğin elektrik gitti mi kesinti olmaz. Ancak ucuz tercih edilen her an kesinti beklemek gerekir.

Bir zamanlar herkesin bildiği bir isp. Battı mı batmadı mı bilmiyorum ama her hafta sonu kesinti beklemekteydik.