Fakat gelişmeler hep elektrik üzerine gidiyor bu ara (: Network cihazlarında çığır açacak, eskileri çöpe attıracak bir gelişme olmadıkça (ki ben beklemiyorum), şu anda bu sektöre yatırım yapan insanlar uzun vadede (elektrik yatırımları hariç) zarar etmezler.
@Vivax konu o değil zaten.. İşini adam gibi yapan hiç zarar etmez.. Konu insanların alım gücünü ve Türk insanının hizmete değil paraya önem verdiğini düşünerek piyasayı öldüren 6 ay veya 1 yıl içinde bayrakları çeken firmalar..
https://www.r10.net/datacenter/155233...post1058041952