Tabiki kar etmedi demek değil ben işin işletmeci tarafından bakıyorum adam neden bunu yapsın daha kısa sürede daha çok para kazanır…
Bakalım teknolojinin nereye varacağı.. bundan 3-4 yıl sonra ne olacağı şimdiden bilinmez.. Artık zaman içinde kim ne yapmış neyi ne kadara mal etmiş piyasaya çıkıp çalışmaya başladıklarında göreceğiz.
Türk bir firma bile elektrik kullanımını %70 civarında azaltan bir cihaz yaptı.. Yine yabancı devletlerde Amerika da atom enerjisini bir kutuya soktular haber sitelerinden okuyoruz.. tüm bu olacak çalışmalar işler hemen olmayacağından zaman içinde göreceğiz kim ne yatırım yaparsa zarar eder.. Kim ne yatırım yaparsa ülkesine ve kendine ve de müşterisine yararlı bir firma olur..
Fakat gelişmeler hep elektrik üzerine gidiyor bu ara (: Network cihazlarında çığır açacak, eskileri çöpe attıracak bir gelişme olmadıkça (ki ben beklemiyorum), şu anda bu sektöre yatırım yapan insanlar uzun vadede (elektrik yatırımları hariç) zarar etmezler.