600KW/saat üreten bir rüzgar santrali 300 bin euro.
sanko nun rüzgar santrallerine yaptığı yatırım ortalama 40 milyon euro.
olayları 1-2 bin dolarlık düşünen zaten kendisi 3-5 maaşla işe girebilecekken serbest takılmayı seçen tostçular. (bana göre)
amerikada bir şirket kurulurken kendine bir ağa babası bulur. der ki, gel benim projeme maddi destek ver, sana %50.
baba da 500 bin dolar verir, yerine göre 5 mio dolares. inan ki güneyde "şu otelimi satsam da daha karlı işe girsem" diye düşünen yüzlerce baba var. bekledikleri kar oranı yıllık %20 net.
600KW/saat düşündüğün gibi bir elektirik değilki.. 1 tane bu rüzgar motoru olsa kaç sunucu çalıştıracakki?
500 Tane çalıştırsın hepsi dandirik sunucular olsun
adam 1 yılda parasını çıkartamazki?
300bin€ ya da 600BiN TL de
600Bin böl 500 Sunucuya
600.000 / 500 = 1.200 TL sunucu başı maliyet?
600KW/saat diyorsun
e Bu işi yapan adamın hiçmi aklı yok nasıl para kazanacak?