Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektriği kendi üretmesi çözüm değil bunun için ne kadar alt yapı maliyetine para dökecek.. Parayı nasıl çıkartacak? Fiyatlara yansıtacak…
Hem yine trafo benzeri olaylar gerekecek.. Büyük elektrikleri telefon adaptörle yönetemiyorsun ki Milyarlarca yatırım demek buda
600KW/saat üreten bir rüzgar santrali 300 bin euro.

sanko nun rüzgar santrallerine yaptığı yatırım ortalama 40 milyon euro.

olayları 1-2 bin dolarlık düşünen zaten kendisi 3-5 maaşla işe girebilecekken serbest takılmayı seçen tostçular. (bana göre)

amerikada bir şirket kurulurken kendine bir ağa babası bulur. der ki, gel benim projeme maddi destek ver, sana %50.

baba da 500 bin dolar verir, yerine göre 5 mio dolares. inan ki güneyde "şu otelimi satsam da daha karlı işe girsem" diye düşünen yüzlerce baba var. bekledikleri kar oranı yıllık %20 net.