Yapılan şey çok ayıpmış. Zaten sunucu ve VPS gibi hizmetlerde kesinlikle ücret almadan kurulum yapılmamalı, genellikle ya engelliyorlar ya da para havale yaparken kayboluyor vs.. hep aynı şeyler.