Merhaba Arkadaşlar,
hakan_antalya_06@hotmail.com
Msn adresli şahıs dün gece beni msn'den ekleyip, 512 mb ramli bir vps alacağını ve sadece 4 adet holding sitesini barındıracağını bildirdi. Bende kendilerine yardımcı olabileceğimi bildirdim. Fiyat olarak dediği fiyat bizim satış politikamıza uyuyordu ve anlaştık. Ödemeyi yaptıktan sonra vps'lerinin kurulup teslim edileceğini bildirdim. Bana vps'i almadan ödeme yapmacağını daha önce dolandırıldığını bildirdi. Bende bu cümlesi üzerine bizi nerden bulduğunu sordum, r10'dan bulduğunu söyledi. Güvenip bir adet Windows - Plesk vps kurdum ve teslim ettim. 10 Dk inceledikten sonra kendisi upload hızının düşük olduğunu bildirdi. ( Düşük dediği hız 300Kb ~ 3Mbit) Başta holding sitelerini barındıracağını söyleyen bu şahsıyet sonradan 3Mbit'e düşük diyor ve direk hiç birşey demeden beni engelledi.
Konuyu açmamdaki amacım, siz siz olun ödeme almadan hizmet vermeyin. ( Buda kulağıma küpe oldu, daha r10'u bırakalıp mezardan insan çıkıp gelse versiye iş yapmacağım ) Ve son olarakda böyle saygısız müşterileri kınıyorum.