CemVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam site size özel yapıldı sanırım,güzel olmuş..İnşallah iyi olur
Evet sıfırdan kodlanma ile yapılmıştır.Bu elimizden geleninden fazlasını yapmaya çalıştık burada sitenin göürünüşünden ziyazde içeriğie önem verdik belki bazı arkadaşlarımız site güzel olmamış diyebilirler içeriği bakmalarında fayda olacağını düşünüyorum çünkü bu sitemizi yaparken içeriğine daha çok önem vererek yaptık bunu da ayrıca belirtmek istedim . . .