arkadaşlar yeni öss sistemi değişti isimler belli oldu.iki aşamalı olacakmış. Eski öss öys gibi. ilk sınavın adı Yükseköğretime Geçiş Sınavı( YGS) , ikincisi ise Lisans Yerleştirme Sınavları(LYS). İkinscisinin içinde 5 sına olacakmış

Soru: sizce iş yapacak domainler neler olabilir? Alanlar veya şu an almayı düşünenler .