Ben Sordum Zaten Lisans Olmadığını Anlamıştım.SMF den Direk vBulletine Geçiş Olduundan.Üstüne 160 $ lık Yazıyıda Kaldırmışsınız. (Fiyatını Tam hatırlamıyorum ama öyle brşeydi)