Kişisel siteni,hit almak için yapıyorsan hiç yapmayacaksın.Google adsense'den para kazanmayı beklemeyeceksin.Tıpkı bir günlük gibi içinden geçeni o gün ne yaşadığını,mutluluklarını,üzüntülerini yazacaksın.Gerekirse kendi paylaşımlarınıda yapacaksın.Bildigin ilginç bir şeyi kullanıcılarına aktaracaksın.Kısacası kişisel siteden hit ya da para bekleme için dök gitsin

Hatta ufak bir dörtlügüm bile var
Dünden bugüne..
Geçmişte yaşanan ne varsa..
Kağıtta değil!
Sanalda olsun...