Alıntı
Arkadaşlar yapımcıyla görüş deyip duruyorsunuz. Artık .tv domainleri alıyorlar programlar için. Görüşse ne olucak ? Bugüne kadar kaç kişi kanalla yada yapımcıyla görüşüp domain satmış , yapmayın lütfen düşünmeden yorum.
Hayırlı satışlar kardeşim sanada.
Katılıyorum Arkadaşa,
Bir yapımcı eğer programı ses getiyorsa ne yapar ne eder zaten iletişime geçerdi kaldı ki arkadaşın dediği gibi .tv kapatıyorlar.
Yinede şansını dene derim
Ben Hollanda da bir tv kanalının .com adresini almıştım kanalı sonra devlet aldı adamlara mail attım anlaştık satmıştım.
Şans işi bunlar...
Hayırlı satışların olsun.Fiyatı uygun gordum