anladım bu düşüncelerini değerlendircem.. tşk ederim yorumun için... detaylara gelince pek detay istemedim çünkü sadece ev arkadaşlığı olduğu için sadece iletişim için bi bilgi wermeleri yeterli mail veya tel...