evet arkadaşlar şimdi izliyordum, başbakan erdoğan davosta gazze oturumunda konusurken tartısmayı yöneten moderator cok yanlı bir sekilde tartısmaya taraf olunca ve programı bitirmeye calısırken bana söz vermen gerek deyip acayip karizmatik şekilde tartısmayı terk etti.

Ayrıca erdoğan konusmasında peres'e siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz vs gibi şeyler söyledi son olarak benm için bundan böyle davos bitmiştir deyip terketti konusmayı.

İzleyenler siz nasıl değerlendiriyorsunuz başbakan yine cok kızdı.