Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Konuyu Açmandaki Amaç Ne? Rep Puanı Falanmı Toplamak İstiyorsun?
Eğer Rep Puanı Toplamak İstiyorsan Başka Kişi`nin Yazdığı Yazıyı Kendin Yazmışsın Gibi Gösterme
Bazı Şeyleri Elde Etmek İçin Onu Haketmelisin.
Bu Konu Webkit Tarafından Daha Önce Site(leriniz) Sandbox`a Girmesin Adıyla Yayınlanmıştır...
Arkadaşa katılıyor ve şunuda eklemek istiyorum.

Ref saldırıları sitenizi sandboxa sokmaz kanaatindeyim. refler google tarafından içerik olarak görünmektedir. Yani Reften dolayı Sandbox yiyen birini daha görmedim.

Nerden biliyorum derseniz okuduğum makalelerden ve araştırmalarımdan bu sonuç çıktı.

Kolay gelsin.