c3yc3y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar edit // hocam sen zaten giriş yapmışsın.

Öyle görünüyor ama hesabım dediğim zaman SİNG İN yapıyorum ne bir hata nede bir yazı geliyor önüme. sanki sayfayı yeniliyormuş gibi oluyor

EDİT:
c3yc3y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit // farklı bir tarayıcıdan login olmayı deneyin.
EXPROLEL dan giriş yaptım açıldı.. Teşekkür ederim ama neden firefoxdan açılmadığını merak ediyorum.

c3yc3y+rep