Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Ben şimdi html dilinde bir ekonomi makale sitesi açacağım. Ama style.css kullanmadım. Acaba wordpress ve ya başka hazır scriptlere göre daha mı düşük sırada olurum yoksa daha yüksek mi yoksa fark etmez mi?
yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
Saygılar, Bol kazançlı günler