Bu Konuyu Açmandaki Amaç Ne? Rep Puanı Falanmı Toplamak İstiyorsun?
Eğer Rep Puanı Toplamak İstiyorsan Başka Kişi`nin Yazdığı Yazıyı Kendin Yazmışsın Gibi Gösterme
Bazı Şeyleri Elde Etmek İçin Onu Haketmelisin.
Bu Konu
Webkit Tarafından Daha Önce
Site(leriniz) Sandbox`a Girmesin Adıyla Yayınlanmıştır...