Ne zaman 15 günde 17 günde PR 1 -2 oldum başlıklarını açmaktan vazgeçeceksiniz? Benim yeni açtığım bir blogum 1 haftada PR 2 oldu (link almadığım halde) fakat gelip yazma gereği duymadım. Forumda seviyeyi korumaya özen göstersek nasıl olur? Sadece bir öneri...