merhaba arkadaslar .. bugün google hesabıma bi baktım ki adsense 27.01.2009 tarihinde ödememi geçmişler.. sizlerede gelmişmi acaba arkadaşlar .. dolar yükseliyor diye hemen yolladılarmı acaba