okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bile karıştırıyorum bazen hangisi reklamdı diye
Umararım dediğin alan gerçekten boştur ve iyi şeyler yaparsın.
Çünkü bana kaç kere abi valla nette yok ilk olcaz yada tekim böyle site yok diyenler duydum ama oysa o tarz okadar çok site vardıki...
Başarılar
Not: Konu yanlış yerde....
https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/
burda olmalıydı..
yok kardesım yok şimdi senı tanımıyorum daha tanıdıgım biri olsan gösterırdim bilgileri bir cok arkadaşa gösterdım herkesde gördü ve agzızları acık kaldı bu alanda kımsenın olmayısına