CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tşk edeirm kardesım süper siteymiş gercekten
ben bile karıştırıyorum bazen hangisi reklamdı diye

Umararım dediğin alan gerçekten boştur ve iyi şeyler yaparsın.

Çünkü bana kaç kere abi valla nette yok ilk olcaz yada tekim böyle site yok diyenler duydum ama oysa o tarz okadar çok site vardıki...
Başarılar

Not: Konu yanlış yerde....
https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/
burda olmalıydı..