Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle bu işte yeni olduğumu ve belkide çok kolay bir yeri çözemiyorum ama siz abilerimin yardımına ihtiyacım var.
Örneğin benim ; X adında projem var.Blogcudan bunun hakkında 5 blog açtım ve hepsi pr3 oldu diyelim. ( toplamda 10 içerik girdiğim site pr1 oluyorsa az emekle 3 rahat olur sanırım. )
Ve ben bu X adındaki projem hakkında .com domain aldım.
blogculardan da .com domaine backlink verdim.
Arkadaşlar sizce ne kadar yararı olur ? Bildiğimiz backlink gibi yarar sağlar mı ? Birde bloglar arası backlink nasıl olur. (Tabi ki çaprazlama)
Şimdiden çok teşekkürlerimi sunuyorum.
Kolay Gelsin.