re: sinnerxx piyasaya yeni girdi, kimse havadan 6K bayii bulmuyor sadece kendi çevresi ile iş yapmakta şuan. bir reklam ajansına ya da bir firmaya uğrarsaniz, firmanin hayal gücü en üst seviye de bile olsa, her zaman müşterinin her zaman dediği olur. yani başlık rengi en uygun 12px , arial fontsa müşteri bunu 60px isterse sizin yapacağiniz bir şey yoktur. kendisi ile az önce tasarim konusunda uzunca konuştuk ona biz yaptığım halde siteyi hiç beğenmediğim dostça söyledim ama maalesef yapacak hiç birşeyim yok

fiyatlar piyasaya göre çok uygun diyebilirim ayrıntılı olarak deneme amaçlı bayii olursunuz ve fiyatlara bakabilirsiniz. kontor çeşidi çok onu merak etmeyin. zaten büyük oynama derdi gibi bir şeyi şuanlık yok adamın.

ayrıca şuan 1 eleman var ama gelişmeye paralel olarakta yeni elemanlar da alınacak.

arkadaşlar tekrar belirteyim biz siteyi uygulayan firmayiz, bu işi yapan değil.

evet sorularınızi cevaplamaya hazirim