re: ismailaydoğan anlamadım biraz daha açarmısınız
siz siteye bakmayın işiniz şuanlık sadece sistemle olacak sipariş verip siparişleri kontrol edeceksiniz.

re: cinematr
siz oraya mı takılı kaldınız, orayı kaldırıyorum şimdi ) sadece deneme amaçlı ilk kurulduğunda yazmıştım. yönetici silmemiş

re: eturhan
hocam manuel olarak adam elindeki kartlardan siparişi işleme alınan menüde gördüğü anda hemen gönderiyor yni 1 ve ya 2 dk içinde yoluyor zaten bu iş için görevlendirmiş olduğu bir bayan personel var. öyle art kalan zaman da siparişlere filan bakan biri değil siparişleri bir kişi kontrol ediyor.

re: WiQ aslinda bu benim işim değil ama ben hemen sizin bayiliğinizi onaylıyorum

başka sorusu olan ?