Konu
sıfırdan kodlama/yazılım
29-01-2009, 00:36:41
#5
Misafir
evet bencede boşa. birsürü hazır arakdaşlık scriptleri var zaten.
ama eğer farklı bir metod düşünüyosan sıfırdan yaptırmanı anlayabilirim.