1. Soruna cevap : FTP'ne gir components'den dediğin eklentiyi bul ve dosyalarına bak ve bu yazıyı sil. (administrator/components'de olabilir.)
2. Soruna cevap : Öncelikle HTML bilginin olması gerekiyor. FrontPage veya DreamWeaver kullan. templates/temaadı dizininde temanın css dosyasıyla oynama yapman gerekiyor. Ama bana kalırsa dokunma zaten tema yapan tasarımcılar en uygunu koyuyolar bugüne kadar menü ile oynamak isteyen gördüğüm tek kişisin
3. Sorune cevap : Bu olay bildiğin bariz karışık. Bazı arkadaşlar modül yerlerinin uygun olması lazım demiş ama kendi modül yerlerini kendin belirlersen siten çok daha şık olur. İnternette Joomla Modül Yeri Belirleme'ye bak. Ama baştan söyleyeyim bahsettiğin şeyler html bilgisi gerektiriyor ve Joomla'nın dosyalarıyla oynayacaksın. Yedek almadan yapma.