Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kere report ettim bu konu r10da hala yayında, tek kelimeyle yazıklar olsun.
Sarığı çıkardın. Takkeyi unutmuşun.

Takke, dini bir terimdir. Foruma bağlanırken kafanızın içinden ve dışından çıkartmanız gerekmektedir.