Forum üzerinden mail gönderirken db hatası veriyor test alanından denedim
SMTP: localhost
sendmail_from: Yok
sendmail_path: /usr/sbin/sendmail -t -i
E-Mail gönderiminde hata olduğu anlaşılmıştır. Lütfen xxxxx adresine Mail gelip gelmediğini kontrol edin. Eğer E-Mail gelmemişse, Lütfen başka bir E-mail adresi ile tekrar test edin, eğer yine hata mesajı alırsanız, E-Mail ayarlarınızı kontrol edin...
yukarıdakı alanlarda sanırım bir değişiklik yapacağım?ama bir kaç yerden denememe rağmen çözüm alamadım bir fikri olan var mı ?