Bunu yaparak en büyük ayrımcılığı siz yapıyorsunuz aslında.İnsanlar laikliğinden ödün vereceğini zannedip Allah'ın selamını almayıp,dinden bahsetmeyi yobazlık olarak algılanacağından korkuyor ve açıkça dinden soğutuluyor.Bunu yaparken aslında iktidara tepki gösterdiğinizi zannediyorsunuz ama sadece o amaçlara hizmet ediyorsunuz.
2 kere report ettim bu konu r10da hala yayında, tek kelimeyle yazıklar olsun.
Görevlerini yapıyor olsalardı heralde ilk olarak geçen gün açılan şu konunun başlığını değiştirirlerdi
https://www.r10.net/off-topic/303925-mustafa-ozbek.html