ben bunu geçenlerde şu başlıkta tartıştım birtanede tanıdıkları var savunuyor adamları bakın okuyun yazıları sizde gülersiniz
https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...y-hosting.html
Hiç girilmeyen siteye bile cpu sorunu diyip kapatabiliyorlar 2 3k hitle cpu sorunumu olurmuş ya , hadi ben neyse 5k yı geçiyordum hizmet dediğin arar yada ulaşır derki müşterisine sizin şukadar ödeyip bunu kullanmanız lazım geçirelimmi hemen ? bunu diceklerine mail atar özürlü firma sahipleri derki ; sitenizin yazılımını değişin yoksa dns kaydınız silinecektir

Nasıl firma kuruyor bunlar nasıl ticaret nasıl hizmet anlayışıyla yaşıyorlar anlayamıyorum gerçekten.
Biz iş hayatımızda müşteri kaybetmemek için bütün isteklerine cevap verirken karşımızda böyle basit firmaların yaptıkları insanları bezdiriyor doğrusu. Ticarete pazarlamaya satışa Başlamadan Önce ''Müşteri ilişkileri ve Oryantasyon'' Gibi dersler alması gerekiyor bu düşüncesiz hareket eden firma yetkililerinin..
Yine uzun oldu kusurabakmayın