Resim hakkındaki yorumum; evet doğru, birçok yobaz, ki ben sakalsız yobaz görmedim. (sakallıların hepsi yobazdır demiyorum, çarpıtmadan okuyun)

Atatürk'e ana avrat sövenleri bile gördüm. Hepsiyle kavga ettim. Ciğeri beş para etmez yaratıklardı, ama kavga ettim evet.

ve, kendimden birşeyleri de eklemek isterim;

- Yüce yaradan, ibadetinizi Türkçe yaptığınız zaman anlamayacak değil mi?
- Yaradan, (haşa) sadece arapça anlıyor değil mi? (!)

MrManson arkadaşım ne güzel söylemiş. Ülkedeki insanların ne kadarlık bir yüzdesi ibadetini yaparken okuduğu duaların anlamını biliyor? Rakamların hiç de iç açıcı olduğunu sanmıyorum.

Bir de Allah - Tanrı tartışmasıdır gidiyor o konuya girmiyorum bile..

Son olarak Atatürk'e tapacağıma Peygambere taparım diyebilecek kadar aşağılaşan ucubelere diyorum ki; Rüyanızdan uyanmanızda fayda var, o hayallerinizi süsleyen şeriat rejimi Demokratik ve Laik Cumhuriyeti değil yıkmak, sarsamayacaktır bile.

Kalın sağlıcakla.