Teşekkürler DHS, Evet arkadaşlar dediğim gibi dedicated makına almıştım hattından yakınıyordum. Hattı geçtim makinadan oldum buyurun o link'e.


DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Bu konu eskidi ama Lütfen yeni yerden devam edelim.
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...andiriyor.html